Nieuws

Afscheid van Bas

03-01-2013 00:00

Met veel pijn in ons hart hebben wij vandaag afscheid moeten nemen van onze lieve Bouvier Bas. ( zie Regenboog )

Maya Duits Kampioen VDH

09-12-2012 00:00

Ondanks de hevige sneeuw van de voorbije dagen vertrokken we toch vol goede moed naar de Internationale show in Kassel.
In België waren de wegen nog goed open gemaakt, in Nederland werden ze al minder goed en in Duitsland zaten de wegen volledig dicht!!
In plaats van een rit van 3 uur, werd het een helse toch van 5 uur !
Gelukkig maakten we de rit niet voor niks.
Maya behaalde in de kampioensklas een eerste plaats. Hiermee werd ze Duits kampioen VDH.

 

 

Roosjes eerste show

28-10-2012 00:00

Vandaag heeft Roosje haar eerste show gelopen in de puppyklas.
Ze deed het prima! Ze kreeg van de keurmeester Mr. De Wilde een veelbelovend en werd zo beste puppy!
We zijn trots op onze 'grote' kleine meid.

Afscheid van Gucci

04-09-2012 00:00

Veel te vroeg hebben we afscheid moeten nemen van onze eerste zwarte Russische terriër Gucci. (zie Regenboog )

Show Bremen Duitsland

04-08-2012 00:00

Vandaag met CJ en Maya een lange rit gemaakt naar de Internationale show in Bremen (D).
Cj behaalde 2 uitmuntend, wat goed was voor het reserve VDH, res.CAC en res.CACIB.
De strenge Duitse keurmeester Mr. Eberhardt gaf verschillende honden een 'zeer goed', en zelfs een 'goed'.
Maar hij vond onze Maya een prachtige hond en verkoos haar tot beste teef. Hiervoor kreeg ze het VDH, CAC en CACIB.
De keurmeester ging graag op de foto met de beste reu: Aaron Ben Hur uit Duitsland, en de beste teef:onze Maya !

Show Dieppe Frankrijk

29-06-2012 00:00

Vandaag zijn we met CJ en Maya op show geweest naar Dieppe in Frankrijk.
Deze show was een 'Spécial Terrier Noir Russe', en werd gekeurd door Mr. Gauvrit, een Franse keurmeester.
Cj behaalde 2U en kreeg het reserve CAC.
Na een pauze van 6 maand, doordat ze puppies kreeg, stond Maya vandaag voor het eerst weer in de ring. Ze deed het weer geweldig, ze behaalde een 1U CAC en werd ook nog eens beste van het ras. We waren supertrots op onze meid!

CJ Nederlands Kampioen

28-05-2012 00:00

Op de Internationale hondeshow in Arnhem behaalde CJ vandaag van uit de kampioensklas een R.CAC-R.CACIB.
De keurmeester, mevr. Kadike vond hem een mooie imposante reu.
Deze reserve CAC was voldoende om hem vanaf nu "Nederlands Kampioen" te mogen noemen.

Alle pups naar nieuwe thuis

12-05-2012 00:00

Vandaag heeft ook de laatste pup het veilige nest verlaten. We zijn ervan overtuigd dat ze allen een goede en warme thuis hebben gevonden.
Ze blijven allemaal in België, dus zullen ze ons zeker nog wel eens een bezoekje brengen.

Pups geboren

29-03-2012 00:00

Eindelijk zijn ze er. 7 lieve puppies !
4 reuen en 3 teefjes

Eind februari onze eerste nest puppies

31-01-2012 00:00

Maandag 30 januari kregen we het goede nieuws... onze Maya zal eind februari voor de eerste keer mama worden. Op de echo waren een heleboel pups te zien... het zal dus nog spannend afwachten worden.
 

<< 1 | 2 | 3 >>