Artikel archief

Pupjes 7 weken oud!

01-01-2015 19:55
De pupjes zijn nu 7 weken oud. Ze hebben deze week weer allerlei spannende dingen beleefd! Zo konden ze voor de eerste keer spelen in de sneeuw, en of ze het geweldig vonden: ze hebben ervan genoten. Wat ze minder geweldig vonden was hun eerste autoritje. Ze trokken de wijde wereld in voor een...

Pupjes 6 weken oud!

25-12-2014 16:02
De pupjes zijn nu 6 weken oud, en wat groeien ze snel! Hun gewicht is nu tussen de 5,520 gr en 6,450 gr. Ze slapen nu al veel minder en hebben op tijd en stond wat actie en beweging nodig. Buiten spelen is voor hun de max: daar valt zo veel te beleven en te ontdekken. Hun mama Roosje speelt ook...

Pupjes 5 weken oud!

18-12-2014 07:50
Wat gaat de tijd toch snel: de pupjes zijn ondertussen al 5 weken oud! Ze groeien wel erg snel, hun gewicht is nu rond de 5 kilo. Deze week zijn ze voor het eerst buiten geweest: een hele belevenis voor ze. De eerste keer lopen ze amper een paar stapjes van de deur vandaan, maar elke dag gaan ze...

Pupjes 4 weken oud!

12-12-2014 09:25
De pupjes zijn nu 4 weken oud. Het zijn al stevige 'beertjes', ze wegen nu tussen 3,020 gr en 3350 gr. Dinsdagmiddag zijn ze begonnen met het eten van aangedikte melk uit een schoteltje. 's Avonds kregen ze voor het eerst ingeweekte hondenbrokjes. En op woensdag aten ze voor de eerste keer vlees....

Douchi is jarig!

10-12-2014 09:18
Vandaag is onze Douchi jarig: 6 jaar werd ze!!!

Pupjes 3 weken oud!

05-12-2014 05:04
De pupjes zijn nu 3 weken oud. Ze dribbelen al hevig door de bench en komen enthousiast af wanneer wij aan de bench komen.Maar helemaal wild worden ze wanneer hun mama Roosje aan de bench komt, want dit betekent weer lekker eten. Ze wegen nu tussen de 2,050 gr en 2,400 gram. Ze slapen natuurlijk...

Pupjes 2 weken oud !

28-11-2014 07:00
De pupjes zijn nu 2 weken oud. Ze wegen nu tussen de 1500 gr en 1700 gr. Ze hebben nu de oogjes open en doen grappige pogingen om al enkele pasjes te lopen. Vandaag werden ze voor de eerste keer ontwormd., waarbij er meer ontwormingsmiddel op onze kleren terecht kwam dan dat de pupjes binnen kregen...

Pupjes 1 week oud!

21-11-2014 09:00
De pupjes zijn nu 1 week oud. Ze doen de ganse dag niet anders dan eten en slapen. Sinds vandaag wegen ze allen méér dan 1 kilo. Roosje doet het  nog steeds heel goed als mama.            

HD/ED uitslag Lio

18-11-2014 18:16
De officieële HD/ED resultaten van Lio  zijn vandaag bij ons toegekomen. En wij zijn er superblij mee: HD A, ED 0/0 !! Je kan de resultaten bekijken op de pagina ' Onze reuen '.

Nieuwspagina

18-11-2014 18:12
Op deze nieuwspagina vind je vooral nieuws van de periode voor onze nieuwe website van start ging! Deze pagina zal niet meer aangevuld worden, het laatste nieuws uit onze kennel kan je vanaf nu terug vinden onder 'Blog!.

Onderdelen 61 - 70 van 128

<< 5 | 6 | 7 | 8 | 9 >>