Artikel archief

Internationale show Groningen (NL)

05-03-2016 16:01
Vandaag waren Nina en Nero op show in het voor ons verre Groningen. Ze werden hier gekeurd door de Nederlandse keurmeester  Mr Van Montfoort. Nero had weer sterke concurrentie en behaalde vanuit de tussenklasse enkel het reserve CACIB. Maar onze Nina maakte wel een goede indruk. Zij behaalde...

Internationale Dogshow Mouscroun

30-01-2016 11:02
Vandaag ging Nero samen met zijn mama Roosje op show. Nero stond ingeschreven in jeugdklas en behaalde een 2e plaats met excellent. Voor Roosje was het alweer 5 maanden geleden dat zij nog eens in de ring stond. Maar onze meid wist nog steeds hoe het moet! Ze werd vanuit de kampioenklas maar mooi...

Heupdisplasy uitslagen Nina en Nero

14-01-2016 14:21
Vandaag kregen we na 2 maanden wachten eindelijk van Sint-Hubertus de resultaten van de heupfoto's van Nina en Nero. En wij zijn superblij: ze hebben allebei de beste beoordeling die maar kan zijn;  HD A !!!!

Gelukkig Nieuwjaar !

01-01-2016 14:08
Hierbij wensen wij alle " K&P-Blackrussians " en hun baasjes een gelukkig, gezond en liefdevol 2016 toe !!

Douchi 7 jaar !

10-12-2015 22:16
Vandaag is het Douchi's verjaardag, onze lieverd wordt 7 jaar !  

Nero Duits jeugdkampioen KFT

21-11-2015 22:04
Vandaag waren we op de terriershow in Wesel, Duitsland. Nero had vandaag een super dag! Hij behaalde in de jeugdklas een 1e plaats met het Jeugd VDH en jeugd KFT. Bovenop  hij werd vandaag ook voor het eerst Beste van het ras en Duits  jeugdkampioen KFT !!!!  

Nero en Nina 1 jaar + Nina Belgisch Jeugdkampioen

14-11-2015 22:01
Wat gaat de tijd toch snel. Onze 'pupjes' worden vandaag al 1 jaar oud!!! Wij willen hier ook Nina en Nero's zus Nio en broertjes Nash, Natcho, Nemo (Gorba) en No Nonsense (Vasili) een gelukkige verjaardag wensen. Voor allemaal een dikke knuffel van ons en van hun mama...

Nero Nederlands Jeugdkampioen

07-11-2015 21:44
Dit weekend was het weer  showtime voor Nero en Nina, ze gingen naar Bleiswijk in Nederland.Op zaterdag werden de zwarte russen gekeurd door de Zweedse keurmeester Bo Skalin,  's zondags gebeurden de keuringen door de Nederlander Van Montfoort. Nina had er dit weekend niet zo veel zin in....

Afscheid van CJ

26-10-2015 16:14
Vandaag hebben wij met veel pijn in ons hart afscheid moeten nemen van CJ. Hij sukkelde al een hele tijd  erg met zijn gezondheid. De vele antibioticakuren ed die hij allemaal gehad heeft konden hem er helaas niet meer bovenop helpen. Hij was ook erg vermagerd en verzwakt, het was helaas op...

Internationale show Leuven (B)

24-10-2015 13:29
Nero en Nina stonden ook vandaag in jeugdklas ingeschreven. Ze werden gekeurd door de Oostenrijkse keurmeester Peter Berchtold. Nero behaalde een 2e plaats bij de jeugdreuen. Nina een eerste plaats, ze kreeg het jeugd CAC en werd beste teef!

Onderdelen 31 - 40 van 128

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>